ההבדל בין פילטיס לספינינג

כל מי שמגיע למכון כושר או למועדון ספורט, יכול לשמוע מונחים שונים שלא היו מוכרים בעבר. מונחים כגון, פילטיס או ספינינג, תחומים שתופסים תאוצה עם השנים ויותר ויותר אנשים בוחרים להשתלב בהם. עולה שאלה מה ההבדל ביניהם, ומי אמור לעשות מה.

פילטיס זו פעילות שמטרתה לשמור על השרירים שלנו בשביל למנוע את שחיקתם, כך שנוכל לבצע תנועות גוף בצורה פשוטה תוך אפשרות לבצע טווחי תנועה גדולים ורחבים. פילטיס מיועדת לאנשים בכל הגילאים, כאשר במיוחד נשים בהריון, אנשים שנמצאים בתקופת שיקום מפציעות או אנשים מבוגרים, מבצעים פעילות זו. חשוב להבהיר, פילטיס זו פעילות בדופק נמוך, בין אם היא מבוצעת עם או בלי מכשירים.

ספינינג לעומת זאת, זו פעילות שמבוצעת בדופק גבוהה. הפעילות מתבצעת על אופניים נייחים, וכל הזמן מעלים את מהירות עבודת הרגליים. המטרה בספינינג הוא גם חיזוק שרירי הרגליים והמותניים, גם שריפת קלוריות, וגם מאמץ לב ריאה. פעילות זו יותר מתאימה לחבר'ה צעירים, בריאים, אשר יכולים לעמוד בפעילות בדופק גבוה.