פילאטיס – שריפת קלוריות

 

כל אחד שרוצה לרדת במשקל, לחטב את הגוף שלנו, להוציא אנרגיה, יודע שבשביל זה עליו לבצע שני דברים עיקריים, הראשון, לאכול נכון, בריא, עם תפריט מדויק, הדבר השני, עליו לעשות פעילות גופנית, רק כך הוא יוכל לשרוף קלוריות.

מן הסתם, שריפת קלוריות לבדה לא תאפשר לו להרזות, מאחר היחס צריך להיות כזה שהוא יאכל בכמות שתספק לו אנרגיה ואת כל אבות המזון אך מצד שני, הוא צריך לאכול פחות ממה שהוא רגיל. כמובן שהתזונה לבד לא תספיק, הוא חייב לשלב גם פעילות גופנית, בשביל לשרוף את מה שהוא אוכל.

ישנם לא מעט דוגמאות לפעילות גופנית שניתן לעשות, בין אם זו ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, ועוד. אחת הדוגמאות הטובות זה פילאטיס. אותו תחום אשר הפך להיות מאוד פופולארי בעשרים השנה האחרונות, וכיום מתאמנים בו גברים ונשים, מבוגרים וצעירים, ספורטאים מקצועיים, חובבים, וכן כאלה שלא עוסקים כלל בפעילות גופנית.

מה זה פילאטיס? למעשה מדובר בתרגילים שונים שמטרתם לעזור לנו לשמור על יציבות נכונה, תנועתיות וגמישות. אנחנו יכולים להתאמן עם כלים ואביזרים שונים, אך אנחנו יכולים גם להתאמן ללא שום אביזר, אך ורק על ידי תנועתיות וביצוע תרגילים שונים. היתרון בכך הוא, שניתן להתאמן בכל מקום ובכל שעה.

למה זה משתלם להתאמן בפיאלטיס

כמו שציינו, מדובר על פעילות גופנית ששורפת לא מעט קלוריות. נכון שזה לא שורף כמו ריצה או רכיבה על אופניים, מאחר ואנחנו לא מבצעים את התרגילים במהירות, ולא מוצאים אנרגיה  דומה, ובכל זאת, מדובר על פעילות גופנית שכן מאפשרת לנו לשרוף קלוריות ולחזק את מסת השריר שלנו, במקביל.

מעבר לכך, יש יתרונות נוספים. למשל, מדובר על תרגילים שיכולים להתאים לכולם, הן לאנשים מאוד מבוגרים והן לאנשים צעירים. אדרבה, מדובר על פעילות שיכולה להקל ולעזור להם לבצע תנועות נכונות. זאת להבדיל מפעילויות אחרות, שאינן מתאימות להם ויכולות לגרום להם נזק.

נקודה אחרת, פעילות כמו פילאטיס, מאפשר לבצע פעילויות גופניות אחרות בצורה הרבה יותר טובה, זו הסיבה שספורטאים רבים מבצעים תרגילים מתחום זה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*