פילאטיס לאחרי לידה – איך פילאטיס עוזר אחרי לידה

נשים רבות נרשמות כיום לשיעורי פילאטיס אחרי לידה. אחרי תשע חודשים של הריון בהן הגוף עובר שינוי מהותי, העור נמתח, וקשה מאוד לבצע פעילות גופנית בצורה סדירה. גם אחרי הלידה עדיין יש סממנים שונים שנשארים מהלידה ומשפיעים על היכולת לבצע תנועות שונות וכתוצאה מכך, נשים רבות מוצאות את עצמן מתמודדות עם כאבים בחלקים שונים של הגוף.

שיעורי פילאטיס אחרי לידה יכולים לעזור באופנים מגוונים. בין היתר, הם עוזרים לפתח תנועתיות קלה ונוחה יותר, תוך יצירת טווחי תנועה ארוכים יותר ומינימום שימוש בשרירים שאין צורך להשתמש בהם. כמו כן, פילאטיס אחרי לידה מפתח להחזיר לאט לאט את הגמישות לגוף, ובלא מעט מקרים, אם שומרים על תזונה נכונה ומבצעים פעילות גופנית סדירה, הרי שאפשר לחזור אל המשקל המקורי שהיה לפני הלידה.

יש חשיבות גדולה לשיעורי פילאטיס אחרי לידה גם בכל מה שקשור לצד הנפשי. במקום להיות בבית כל הזמן ולא לבצע שום פעילות גופנית אמיתית, הרי שבשיעורים אלה גם יוצאים החוצה, פוגשים אנשים וגם מזיזים את הגוף.